Бренд. Імідж закладу освіти
Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. (А. Барбюс)
В умовах сучасного інформаційного суспільства, глобалізації освітнього процесу, посилення конкуренції між освітніми установами перед кожним освітнім закладом постає питання утримання лідируючих позицій і досягнення ефективності своєї діяльності.
З кожним роком значення брендингу в системі освіти збільшується, що пов’язано з ростом ринку освітніх послуг. Освітні заклади будуть конкурентоспроможними тільки за наявності сильного бренду, який передбачає позитивний імідж освітньої установи.
12 червня 2024 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець у плідній співпраці з директором комунального закладу "Навчально-виховний комплекс №4 "cередня загальноосвітня школа - дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" Дніпровської міської ради Швецем Романом Сергійовичем організовано та проведено кейс порад «Бренд. Імідж закладу освіти».
Роман Сергійович поділився з учасниками заходу цікавими формами і методами роботи та власним практичним досвідом з їх використання.
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням (в запиті потрібно вказати ПІБ та заклад).
Презентацію до заходу можна завантажити за покликанням.