Використання проєктних технологій на уроках географії
Сучасна школа повинна допомогти учням відчувати себе впевненими на ринку праці, уміти адаптуватися до соціальних змін і криз у суспільстві, бути психологічно стійкими, розвивати здатність до самоорганізації. Це вимагає пошуку нових форм організації навчально-виховного процесу.
Сьогодні технологія проєктної діяльності вважається однією з перспективних технологій навчання, тому що вона створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду вирішення реальних проблем з огляду на майбутнє самостійне життя, які проєктують у навчанні. Метод проєктів засвідчує повну узгодженість навчання з життям, з інтересами учнів, для якого теоретичні знання – засіб творчих пошуків.
19 вересня 2024 року консультанткою Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець було організовано проведення вебінару «Використання проєктних технологій на уроках географії» (на прикладі Міжнародного проєкту «Європейська фенологічна кампанія The Globe»).
Речницею заходу виступила Мелконян Альвард Гарегінівна, вчителька географії приватного закладу загальної середньої освіти «Іt step school Полтава», спеціалістка 2 кваліфікаційної категорії, координаторка Міжнародного проєкту «The Globe», лауреатка обласного етапу всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» у номінації «Географія».
Команда ЦПРПП ГМР дякує спікерці за практичні поради використання методу проєктів під час начання здобувачів освіти.
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням.
Використання проєктних технологій на уроках географії (презентація)
Для отримання доступу до матеріалів потрібно: натиснути на покликання, в тексті повідомлення вказати ПІБ та заклад. Доступ відкриваємо протягом 1-2 днів (оповіщення надходить на вашу електронну пошту).
https://wakelet.com/wake/jNS7PLIfdfF5_PWMTgDqM