Особливості організації інклюзивного навчання у закладі освіти
Якість освіти насамперед пов’язана із задоволенням потреби кожної людини в ефективній соціалізації. При інклюзивному навчанні відбувається повноцінне та ефективне наповнення сфер соціалізації учня з особливими потребами.
10 жовтня 2024 року консультантка Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Яна Наріжна провела буткемп «Особливості організації інклюзивного навчання у закладі освіти» за запитами педагогічних працівників Гребінківської громади. Разом із учасниками зустрічі пригадали поняття «інклюзія» та «інклюзивне навчання». Консультантка розглянула законодавчу базу, необхідну для організації інклюзивного навчання в закладі освіти; проаналізувала особливості створення індивідуальної навчальної програми та індивідуального навчального плану для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами; обговорили обов’язки асистента вчителя.
Спікеркою використовувалися матеріали практичної психологині Богдани Смаль.
Презентацію до заходу можна переглянути за покликанням.
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням.
Для отримання доступу до матеріалів потрібно: натиснути на покликання, в тексті повідомлення вказати ПІБ та заклад. Доступ відкриваємо протягом 1-2 днів (оповіщення надходить на вашу електронну пошту).