A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Міжпредметний підхід у викладанні історії: інтеграція з літературою як спосіб розвитку критичного мислення

Дата: 15.10.2024 21:06
Кількість переглядів: 69

Фото без описуУроки з використанням міжпредметних зв’язків передбачають включення в урок запитань і завдань з матеріалу інших предметів, що мають допоміжне значення для вивчення певної теми. Це окремі короткочасні моменти уроків, які сприяють глибшому сприйманню та осмисленню якогось конкретного поняття.

Використання міжпредметних зв'язків дозволяє: підвищити мотивацію учнів до вивчення предмета, краще засвоїти матеріал, підвищити якість знань, активізувати пізнавальну діяльність на уроках, полегшити розуміння учнями явищ і процесів, що вивчаються, аналізувати, зіставляти факти з різних областей знань, здійснювати цілісне наукове сприйняття навколишнього світу.

Особливе місце у відтворенні подій історичного минулого займає художня література. За допомогою художнього твору вчитель має змогу: реконструювати історичні події, показати колорит епох та узагальнити образи історичних діячів.

15 жовтня 2024 консультанткою Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець було організовано методичний коворкінг «Міжпредметний підхід у викладанні історії: інтеграція з літературою як спосіб розвитку критичного мислення».

Захід провела  Корнелюк  Ірина Вікторівна, вчителька української мови, літератури та історії Баланівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бершадського району Вінницької області, вчителька вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель, призерка обласного етапу "Вчитель року – 2015" в номінації "Українська мова та література", переможниця обласного етапу конкурсу "Учитель року – 2020" в номінації "Історія", сертифікована освітня експертка аудиту Державної служби якості освіти України, експертка робочої групи "Національна стратегія освіти і науки 2030".

Команда ЦПРПП ГМР дякує пані Ірині за цікаві поради  та цінні ідеї застосування міжпредметних зв’язків на уроках історії.

Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням.

Для отримання доступу до відеозапису потрібно: натиснути на покликання, в тексті повідомлення вказати ПІБ та заклад. Доступ відкриваємо протягом 1-2 днів (оповіщення надходить на вашу електронну пошту).

Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора