Організація дистанційного навчання для дітей з ООП
Діти з особливими освітніми потребами потребують значної уваги під час організації дистанційного навчання. Завдання команди психолого-педагогічного супроводу полягає в належній організації навчально-виховного процесу для здобувачів освіти.
Ознайомити із програмами та застосунками дистанційних технологій для школярів та вихованців з різними нозоологіями – завдання методичного буткемпу «Організація дистанційного навчання для дітей з ООП. ІІ кластер», який відбувся 17 жовтня 2024 року. Його провела консультантка Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Наріжна Яна за запитами педагогічних працівників.
Учасники в онлайні з’ясували основні моменти підготовки дистанційного робочого місця для учнів. Під час зустрічі спікерка детально розповіла про корисні освітні платформи та застосунки для використання під час навчання дітей з особливими освітніми потребами, а також наголосила на ключових моментах роботи у Zoom.
Для підготовки до заходу було використано матеріали Світлани Ілініч, кандидатки філологічних наук, експертки з питань ефективного навчання.
Немає особливих дітей, а завдання педагога – допомогти відчинити двері до знань усім бажаючим.
Презентацію до заходу можна переглянути за покликанням.
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням.
Для отримання доступу до матеріалів потрібно: натиснути на покликання, в тексті повідомлення вказати ПІБ та заклад. Доступ відкриваємо протягом 1-2 днів (оповіщення надходить на вашу електронну пошту).