A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Використання технології «Кейс-урок» на уроках української мови та літератури

Дата: 21.10.2024 18:40
Кількість переглядів: 214

Фото без описуМетод кейсів вперше застосували в Гарвардській школі бізнесу на початку двадцятого століття. Студентам пропонували викласти конкретну ситуацію чи проблему, а потім проаналізувати її і надати відповідні рекомендації. Надалі його почали використовувати інші педагоги не лише математичних, а й гуманітарних дисциплін.

21 жовтня 2024 року консультантка Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Наріжна Яна Іванівна запросила на творчу скарбницю «Використання технології «Кейс-урок» Старчик Анну Іванівну, викладачку української мови та літератури наукового ліцею "Політ" при обласному коледжі "Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія імені Антона Макаренка" Полтавської обласної ради, переможницю обласного етапу та дипломантку всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2024» в номінації «Українська мова та література». Пані Анна розповіла про використання цієї технології на власних уроках. Вона наголосила, що метод сприяє створенню настрою в учнів під час їх занурення в життєву ситуацію. Школярі отримують наснагу для роздумів та висловлення власних думок. Педагогиня зазначила, що кейс-технологію можна застосовувати протягом усього уроку як для узагальнення мовного матеріалу за допомогою асоціативних схем, так і під час виконання тренувальних вправ на закріплення орфографічних та граматичних правил. Речниця продемонструвала завдання, які учні виконують на уроках української літератури: складання оголошення чи історії пошуку від імені персонажа. Це дає можливість перевірити знання тексту та розвиває мовлення у школярів. Метод кейсів можна використовувати і для позакласної роботи: створення малюнків-шаржів за творами. На думку Старчик Анни, головна перевага цієї технології полягає в подоланні страху учнів перед обговоренням тексту. Школярі легко долучаються до виконання іншої роботи, адже їм відомі кроки аналізу ситуації та алгоритм дій.

Щиро дякуємо пані Анні за поширення власного практичного досвіду та бажаємо реалізації творчих планів на педагогічній ниві.

Презентацію до заходу можна переглянути за покликанням.

Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням.

Для отримання доступу до матеріалів потрібно: натиснути на покликання, в тексті повідомлення вказати ПІБ та заклад. Доступ відкриваємо протягом 1-2 днів (оповіщення надходить на вашу електронну пошту).

Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора