Професійна спільнота «Реалізація STEM-проєктів у початковій школі»
У сучасному світі з розвитком цифрових технологій набуває особливого значення парадигма STEM-освіти, що базується на створенні умов для пошуку командної роботи, розвитку критичного мислення, застосування знань у реальному житті.
Мета впровадження STEM-освіти підпорядковується вимогам Закону України «Про освіту» щодо посилення розвитку науково-технічного напряму в навчально-методичній діяльності. Ключові компетентності концепції нової української школи входять у систему STEM-освіти, закладають базу для успішної самореалізації особистості школяра.
20 листопада 2024 року консультанткою Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець було організовано перше онлайн-засідання динамічної творчої групи, яка діє у рамках роботи професійної спільноти «Реалізація STEM-проєктів у початковій школі».
Мета роботи профспільноти: удосконалити вміння планування та втілення в життя STEM-проєктів у роботі з молодшими школярами; сприяти формуванню пізнавального інтересу учнів до вивчення природничих наук, розвивати вміння отримувати та аналізувати інформацію та застосовувати набуті знання у повсякденному житті.
Експертка професійної спільноти – Волторніст Надія Миколаївна, вчителька початкових класів Лохвицької гімназії № 1 Лохвицької міської ради Полтавської області поділилася з учасниками ДТГ своїм досвідом проєктної роботи у напрямку STEM та надала практичні поради та рекомендації щодо практичного втілення та оформлення проєктів.
Під час засідання було визначено основні напрямки та очікувані результати роботи профспільноти «Реалізація STEM-проєктів у початковій школі».