Інтеграція медіаграмотності в уроки зарубіжної літератури
«Медіаграмотність – це парасолька від інформаційного дощу, під якою можна сховатися». (Євген Гомонюк)
Актуальною проблемою сучасної освіти є інтеграція елементів медіаосвіти в шкільні предмети. Учитель повинен мати великий медіапотенціал, щоб навчити учнів критично осмислювати інформацію.
25 листопада 2024 року консультантка Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Наріжна Яна організувала зустріч «Інтеграція медіаграмотності в уроки зарубіжної літератури».
Речницею заходу виступила Коротких Оксана Федорівна, вчителька української мови та літератури, зарубіжної літератури Першотравенської гімназії №3 Першотравенської міської ради Синельниківського району Дніпропетровської області, лауреатка ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2020» у номінації «Зарубіжна література».
На онлайні педагогиня розповіла про медіаосвіту та її основні завдання й ознайомила із технологіями критичного мислення. Оксана Федорівна поділилася досвідом використання медіаресурсів для поглибленого вивчення творів на уроках зарубіжної літератури та створенням власних медіатекстів.
Команда Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Полтавської області висловлює щиру подяку Коротких Оксані Федорівні за практичні поради, спрямовані на розвиток медіакомпетентності здобувачів освіти.
Презентацію до заходу можна завантажити за покликанням.
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням.
Збірка «Як аналізувати медіа критично»
Для отримання доступу до матеріалів потрібно: натиснути на покликання, в тексті повідомлення вказати ПІБ та заклад. Доступ відкриваємо протягом 1-2 днів (оповіщення надходить на вашу електронну пошту).