Доповнена реальність як ефективний засіб STEM навчання на уроках математики
Сьогодні в Україні відбувається процес реформування системи освіти, головним завданням якої визначено формування компетентнісно-розвиненої особистості, що здатна критично мислити, самостійно вчитись, всесторонньо збагачуватись знаннями, оцінювати власні можливості, а також орієнтуватись у сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі.
Одним із напрямків інноваційного розвитку природничо-математичної освіти є система навчання STEM, завдяки якій діти розвивають логічне мислення та технічну грамотність, вчаться вирішувати поставлені задачі, стають новаторами та винахідниками.
4 грудня 2024 року, консультанткою Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець було організовано педагогічну майстерню «Доповнена реальність як ефективний засіб STEM навчання на уроках математики».
Захід провела Демְ’янюк Ганна Володимирівна, вчителька математики вищої кваліфікаційної категорії ліцею № 7 м. Гайсин Гайсинської міської ради Вінницької області, вчитель-методист, призерка всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2021» в номінації «Математика», спікерка фахових курсів при Вінницькій академії безперервної освіти, авторка публікацій на платформах "Всеосвіта", "На Урок", "Освіта Всім" та "Мій Клас".
Команда ЦПРПП ГМР висловлює щиру вдячність пані Ганні за практичні поради використання сучасних інноваційних технології, застосунків та програм спрямованих на впровадженню STEM освіти у навчальний процес.
Презентацію до заходу можна завантажити за покликанням.
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням.
Для отримання доступу до матеріалів потрібно: натиснути на покликання, в тексті повідомлення вказати ПІБ та заклад. Доступ відкриваємо протягом 1-2 днів (оповіщення надходить на вашу електронну пошту).