Створюємо (не) ідеальний урок
«Хімія – це найпрекрасніше дитя інтелекту й мистецтва». (Сиріл Норман Гіншелвуд)
Змішане навчання в умовах повітряних тривог, хронічний стрес, відсутність електроенергії – неповний перелік факторів, що впливають на якість знань учнів. Освітні втрати стали реаліями навчального процесу, тому педагогам необхідно знаходити нові підходи до проведення уроків у нинішніх умовах.
15 січня 2025 року консультанткою Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Яною Наріжною було організовано воркшоп «Створюємо (не) ідеальний урок».
Онлайн-зустріч провела Зима Наталія Володимирівна, вчителька хімії вищої кваліфікаційної категорії, «вчитель-методист» комунального закладу загальної середньої освіти «Ліцей № 3 імені Артема Мазура Хмельницької міської ради», фіналістка Global Teacher Prize Ukraine - 2020, регіональна тренерка проєкту "ДІЗНайся про дистанційне та змішане навчання" ГС «Освіторія», учасниця ІІІ туру всеукраїнського конкурсу «Вчитель року - 2020» в номінації «Хімія».
Мета заходу: розглянути базові підходи до створення ефективного плану-проєкту уроку.
Речниця ознайомила педагогів із проведенням занять у новому стилі за допомогою використання ABC дизайн-підходу, наголосила на потребі організації нанонавчання та створення мотиваційного "гачка" на уроках природничо-математичного циклу.
Команда ЦПРПП ГМР висловлює щиру вдячність пані Наталії за практичний досвід та поради щодо планування уроків за допомогою схеми зворотного дизайну.
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням.
Для отримання доступу до відеозапису потрібно: натиснути на покликання, в тексті повідомлення вказати ПІБ та заклад. Доступ відкриваємо протягом 1-2 днів (оповіщення надходить на вашу електронну пошту).