Інноваційні підходи до роботи з обдарованими дітьми в академічному ліцеї
Підтримка та розвиток обдарованих дітей є одним із пріоритетних завдань удосконалення сучасної системи освіти. У педагогіці важливою ознакою обдарованості визначають креативність – здатність особистості до творчого самовияву. Розвиток обдарованих дітей відбувається саме у процесі їх активної та емоційно забарвленої творчої діяльності.
23 січня 2025 року консультанткою Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець було організовано майстерку «Інноваційні підходи до роботи з обдарованими дітьми в академічному ліцеї».
Мета заходу: розглянути особливості, основні напрямки та інноваційні підходи у роботі з обдарованими учнями.
Захід провів Микола Васильович Федоруц, директор та вчитель географії вищої кваліфікаційної категорії Тернопільського академічного ліцею «Українська гімназія» ім. Івана Франка Тернопільської міської ради, кандидат педагогічних наук, автор посібників та наукових статей, має педагогічне звання «старший вчитель».
Команда ЦПРПП ГМР висловлює щиру вдячність пану Миколі за креативні поради та інструменти індивідуального підходу до кожного обдарованого здобувача освіти.
Презентацію до заходу можна переглянути за покликанням.
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням.
Для отримання доступу до матеріалів потрібно: натиснути на покликання, в тексті повідомлення вказати ПІБ та заклад. Доступ відкриваємо протягом 1-2 днів (оповіщення надходить на вашу електронну пошту).