Інтегроване навчання як засіб формування мотивації учіння молодших школярів
У молодшому шкільному віці провідною діяльністю є навчальна. Для того щоб така діяльність була успішною сучасному вчителю необхідно не тільки вміло поєднувати різні методи і прийоми роботи, а й намагатися, щоб кожен урок сприяв формуванню мотивації учіння молодших школярів, ініціативності, інтересу до знань.
Формуванню мотивації учіння молодших школярів сприяє втілення в освітню практику інтегрованого підходу. Відповідно інтегровані уроки дають відчутні результати у розвитку пізнавальних здібностей молодших школярів: вносять у звичайну систему уроків новизну, знімають суворі кордони предметного викладання, допомагають дітям сприймати важливі поняття та явища цілісно.
18 лютого 2025 року консультанткою Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець було організовано педагогічну студію «Інтегроване навчання як засіб формування мотивації учіння молодших школярів».
Захід провела Цвинда Зінаїда Іванівна, вчителька початкових класів вищої кваліфікаційної категорії Криворізької гімназії № 94 Криворізької міської ради, вчитель-методист, учасниця конкурсів педагогічних розробок від освітнього проєкту «На Урок»: "Вчительська десятка" - 2020, 2021, 2022 роки та "Фантастична п’ятірка" - 2023 рік.
Мета заходу: розглянути особливості, основні форми та дієві методи застосування інтегрованого навчання в початковій школі.
Команда ЦПРПП ГМР висловлює щиру вдячність пані Зінаїді за практичні поради мотивації учнів до знань за допомогою впровадження елементів інтегрованого навчання.
Матеріали заходу можна переглянути за покликанням.
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням.
Для отримання доступу до матеріалів потрібно: натиснути на покликання, в тексті повідомлення вказати ПІБ та заклад. Доступ відкриваємо протягом 1-2 днів (оповіщення надходить на вашу електронну пошту).