A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Розв’язування задач з гідростатики

Дата: 24.02.2025 18:36
Кількість переглядів: 50

Фото без опису«Людина знає фізику, якщо вона уміє розв’язувати задачі». (Енріко Фермі)

Розв’язування задач – це творчий процес, існує багато способів розв’язання для різних задач з однієї теми. Але з усієї різноманітності можна виділити спільні підходи, узагальнювати окремі етапи і встановити певну послідовність цього процесу.

Звичайно, існують і такі задачі, до розв’язування яких стандартні прийоми та методи взагалі не підходять. Ці задачі потребують неординарного творчого підходу, який базується на глибокому та системному розумінні сутності  фізичних  процесів і явищ.

Задачі можна використовувати на всіх етапах уроку: для розвитку інтересу, творчих здібностей і мотивації учнів до навчання фізики; під час постановки проблеми, що потребує розв’язання; у процесі формування нових знань, вироблення практичних умінь учнів; з метою повторення, закріплення, систематизації та узагальнення засвоєного матеріалу та з метою контролю якості засвоєння навчальних досягнень учнів.

24 лютого 2025 року консультанткою Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець було організовано вебінар-практикум  «Розв’язування задач з гідростатики».

Захід провів Пшенічка Пауль Францович, вчитель фізики та астрономії вищої кваліфікаційної категорії Чернівецького ліцею № 1 математичного та економічного профілів Чернівецької міської ради. Має педагогічне звання «вчитель-методист», відмінник освіти України, заслужений вчитель України, переможець національної премії Global Teacher Prize Ukraine - 2017, почесний член Лондонського інституту фізики, найкращий вчитель фізики світу за версією Intel, президент Чернівецького молодіжного наукового товариства «Квазар» та один із засновників методу проектно-орієнтованого навчання у школах.

Мета заходу: розглянути види задач, основні методи та способи розв’язування.

Команда ЦПРПП ГМР висловлює щиру вдячність пану  Паулю за різноманітний практичний досвід розв’язування задач з гідростатики та проведення фізичних експериментів.

Матеріали заходу можна переглянути за покликанням.

Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням.

Для отримання доступу до матеріалів потрібно: натиснути на покликання, в тексті повідомлення вказати ПІБ та заклад. Доступ відкриваємо протягом 1-2 днів (оповіщення надходить на вашу електронну пошту.

Фото без опису  Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора