Роль вчителя у психологічній адаптації першокласників
Початок навчання у школі – надзвичайно важливий етап у житті кожної дитини. Заклад освіти відкриває перед першокласниками новий, захопливий світ, до якого необхідно поступово адаптуватися. У забезпеченні комфортного навчання велику роль відіграють вчителі, батьки, психологи, соціальні педагоги та асистенти. Їхні скоординовані дії дозволяють зменшити ризики шкільної дезадаптації та полегшити подолання навчальних труднощів.
17 квітня 2025 року консультанткою Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець було організовано педагогічну студію «Роль вчителя у психологічній адаптації першокласників». Захід провела Юрченко Марина Василівна, сертифікована вчителька початкових класів Кременчуцького ліцею № 25 «Гуманітарний колегіум» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, експертка з аудиту шкіл.
Мета зустрічі:
- визначити найбільш ефективні та дієві форми та методи роботи вчителя з першокласниками;
- обговорити шляхи подолання проблеми психологічної адаптації дітей;
- визначити механізм продуктивної взаємодії з батьками та іншими учасниками освітнього процесу.
Пані Марина зазначила, що важливо постійно працювати над формуванням мотивації до навчання. Одним із дієвих способів є створення ситуацій успіху як на уроках, так і в повсякденному шкільному житті, що сприяє емоційному благополуччю та впевненості дитини.
Презентацію до заходу можна переглянути за покликанням.
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням.
Для отримання доступу до матеріалів потрібно: натиснути на покликання, в тексті повідомлення вказати ПІБ та заклад. Доступ відкриваємо протягом 1-2 днів (оповіщення надходить на вашу електронну пошту).