Особливості оцінювання мовно-літературної галузі в Новій українській школі
В оцінюванні результатів навчання з української мови, літератури та іноземних мов важливо враховувати специфіку кожної складової мовно-літературної галузі, а також застосовувати компетентнісний підхід, спрямований на практичне використання мовних знань і розвиток мовленнєвих умінь та навичок.
14 жовтня 2025 року на базі ЦПРПП ГМР відбувся онлайн-вебінар «Особливості оцінювання мовно-літературної галузі в Новій українській школі». Захід провела консультантка Наріжна Яна.
Мета:
- ознайомити із методичним посібником МОН України «Як оцінювати в НУШ?»;
- розглянути засоби оцінювання навчальних досягнень відповідно до видів мовленнєвої діяльності;
- проаналізувати рекомендації щодо частоти використання та можливості інтеграції інструментів оцінювання;
- обговорити приклади завдань, які допоможуть якісно перевірити рівень сформованості компетентностей.
Учасники заходу опрацювали підходи до оцінювання результатів навчання з мовно-літературної галузі, ознайомилися з переліком підсумкових робіт і зосередили увагу на критеріях, визначених відповідно до галузевих результатів.
Це важливо, оскільки діагностика навчальних досягнень у НУШ спрямована на формування в учнів усвідомлення власного поступу та розвитку їхнього освітнього потенціалу.
Метеріали заходу:
Методичний посібник МОНУ "Як правильно оцінювати в НУШ?"
Державний стандарт базової середньої освіти
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням.
Для отримання доступу до відеозапису потрібно: натиснути на покликання, в тексті повідомлення вказати ПІБ та заклад. Доступ відкриваємо протягом 1-2 днів (оповіщення надходить на вашу електронну пошту).

