Біологія – це просто! Новий підручник для 8 класу НУШ: навчай креативно та легко!
«Головна мета науки - не надання готових відповідей, а навчання мислити». (Карл Саган)09:55 14.03.2025
Біологія – це просто! Новий підручник для 8 класу НУШ: навчай креативно та легко!
«Головна мета науки - не надання готових відповідей, а навчання мислити». (Карл Саган)09:55 14.03.2025
Використання онлайн-ресурсу «Canva» на уроках англійської мови
Сервіс «Canva для навчання» дає змогу педагогам цікаво організовувати уроки. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і велика кількість заготовок допомагають створювати яскраві презентації, інфографіки, постери, анімації, відео.18:11 12.03.2025
Формування логіко-математичної компетентності у дітей дошкільного віку за допомогою дидактичних ігор
«Усе впорядковується відповідно до чисел». (Піфагор)17:40 12.03.2025
Сучасний урок української мови та літератури: навчатися цікаво та ефективно
«Мистецтво навчання полягає у здатності пробуджувати в юних душах допитливість і потім задовольняти її». (А. Франс)09:11 11.03.2025
Інтегровані курси природничої галузі
06.03.2025 року відбувся освітній івент в онлайн «Інтегровані курси природничої галузі» з акцентом на міжпредметні зв’язки.08:47 11.03.2025
Цифрові технології як інструмент сучасного вчителя географії
«Учитель приречений бути компетентним». (К.Г. Юнг)16:36 06.03.2025
Маршрутами освітнього процесу: парковка «Школа менторства для молодих педагогів ЗЗСО»
Педагогічне наставництво в Новій українській школі – важливий інструмент підтримки професійного розвитку педагогів та забезпечення високої якості освіти. Роль ментора полягає в наданні рекомендацій вчителям шляхом спільного планування уроків та обговорення проведених занять.17:02 05.03.2025
Друга група умінь: нестандартні техніки на уроці мистецтва
«У кожній дитині є сонце, необхідно лише дозволити йому світити». (Сократ)16:56 04.03.2025
Як зробити урок зарубіжної літератури сучасним? Інструментарій вчителя XXI століття
«Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня». (М.Ебнер-Ешенбах)18:17 03.03.2025
Рекомендації щодо оцінювання учнів за групами результатів в 5-7 класах НУШ
Мовно-літературна освітня галузь Мовно-літературна освітня галузь. Іноземні мови. Мистецька освітня галузь. Освітня галузь фізичної культури Соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь Природнича освітня галузь Технологічна освітня галузь Громадянська та історична освітня галузь Математична освітня галузь09:57 03.03.2025