Осіннє чаювання за цікавою книгою, або… як виховати у дітей любов до читання
«Читання – це віконце, через яке діти пізнають світ та самих себе». (В. Сухомлинський)15:54 22.11.2024
Осіннє чаювання за цікавою книгою, або… як виховати у дітей любов до читання
«Читання – це віконце, через яке діти пізнають світ та самих себе». (В. Сухомлинський)15:54 22.11.2024
08:28 21.11.2024
Можливості Desmos для формування функціональної грамотності учнів старших класів
«Числа – це невід’ємне знаряддя сучасної цивілізації, що використовується для впорядкування сфери її діяльності». (Ф. Дейвіс)16:31 20.11.2024
Професійна спільнота «Реалізація STEM-проєктів у початковій школі»
У сучасному світі з розвитком цифрових технологій набуває особливого значення парадигма STEM-освіти, що базується на створенні умов для пошуку командної роботи, розвитку критичного мислення, застосування знань у реальному житті.16:11 20.11.2024
16:51 19.11.2024
Класне керівництво сучасності: нові виклики та підходи
Які існують міфи про класне керівництво? Як ефективно організувати навчально-виховний процес для сучасних учнів? Ці та інші питання було розглянуто під час проведення педагогічної майстерні «Класне керівництво сучасності: нові виклики та підходи», організованої консультанткою ЦПРПП ГМР Яною Наріжною.16:40 18.11.2024
Викладання нових модулів фізичної культури у Новій українській школі
У контексті Нової української школи важливо акцентувати увагу на нових модулях викладання фізичної культури. Ці модулі мають включати інноваційні методи навчання, сприяти фізичній активності серед учнів і відповідати цілям навчальної програми.16:50 14.11.2024
15:51 13.11.2024
Атестація педагогів: огляд нової редакції Положення про атестацію
Наказом МОН від 10.09.2024 № 1277 затверджено зміни до Положення про атестацію педагогічних працівників й викладено його в новій редакції. Цей наказ зареєстрований в Міністерстві юстиції 30.10.2024 за № 1634/42979 та опублікований в Офіційному віснику України (05.11.2024, № 92, ст. 5988), тож набув чинності.14:08 13.11.2024
Синергія НУШ: від теорії до практики
Метод «Синергії» розвиває навички критичного мислення, дозволяє долати труднощі, з якими школярі зіштовхуються під час навчання. Учні мають можливість спілкуватися, обмінюватися ідеями, а найголовніше – допомагати один одному та виправляти і аналізувати помилки інших для досягнення найкращого результату. «Синергія» не накладає особливих обмежень на учасників навчального процесу, але при цьому процес засвоєння інформації, визрівання ідей і гуртування команд відбувається швидше. Вчитель виконує роль координатора, або коуча, що досить актуально у сучасній школі.17:05 12.11.2024