A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Новини і події

Використання штучного інтелекту на уроках української мови та літератури

Складно уявити урок без використання цифрових інструментів. Педагог постає перед вибором застосунків, програм, сервісів. Сучасне покоління школярів постійно користується гаджетами, тому традиційні засоби навчання для них менш актуальні.

16:30 11.11.2024

Інструменти штучного інтелекту на уроках історії

Сучасна освіта постійно змінюється, адаптуючись до вимог інформаційного суспільства та інтеграції новітніх технологій. Однією з найбільших інновацій є штучний інтелект (ШІ), який активно впроваджується в освіту.

17:26 07.11.2024

STEM-скарбниця: цікаві проєкти для мотивації пізнавальної та дослідницької діяльності

Основні завдання реалізації напряму STEM у початковій школі – стимулювання допитливості, підтримка інтересу до навчання і пошуку знань, мотивація до самостійних досліджень, створення простих приладів, конструкцій тощо. Шляхами реалізації можуть бути: проведення навчальних екскурсій, днів науки, творчості, винахідництва, впровадження проєктного навчання. Під час занять має здійснюватися формування навичок дослідницької діяльності, закладання основ обізнаності зі STEM-галузями, професіями, стимулювання інтересу учнів до подальшого опанування курсів, пов’язаних зі STEM.

17:08 05.11.2024

Підсумкове засідання профспільноти «Canva – безкоштовний онлайн-інструмент для креативної та творчої роботи вчителя»

Canva – платформа графічного дизайну. Сервіс пропонує великий банк зображень, шрифтів, шаблонів та ілюстрацій.  Доступна як вебверсія, так і мобільна.

11:21 01.11.2024

Візуальні засоби навчання як засіб формування й розвитку ключових компетентностей учнів на уроках технологій

За результатами психологічних досліджень встановлено, що 83% інформації людина сприймає зором, 12% – слухом, 5% – іншими рецепторами. Дослідження пам’яті свідчать, що людина запам’ятовує 20% від почутого, 30% – від побаченого, 70% – від одночасно побаченого й почутого, 80% – від побаченого, почутого й обговореного, 90% – від побаченого, почутого, обговореного й активно виконаного. 

15:38 31.10.2024

Інтеграція зарубіжної літератури в умовах НУШ

«Учнів НУШ необхідно розвивати та навчати за допомогою сучасних освітніх методів», - так вважає Кравченко Альона Сергіївна, вчителька зарубіжної літератури вищої категорії Петрівського ліцею Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області, переможниця обласного етапу всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2020» в номінації «Зарубіжна література».

15:27 30.10.2024

Використання систем ШІ в освітньому процесі

Штучний інтелект стає все більш невід'ємною частиною нашого повсякденного життя, й освіта не є винятком. У сучасних школах ШІ знаходить широке застосування в навчальному процесі. 

11:15 30.10.2024

Візуалізація навчального матеріалу на уроках хімії

29 жовтня 2024 року консультантка Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Наріжна Яна організувала онлайн-майстерку «Візуалізація навчального матеріалу на уроках хімії». Речницею виступила Степура Ніна Петрівна, вчителька хімії вищої категорії, вчитель-методист загальноосвітнього закладу І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа №262» Подільського району м. Києва, переможниця міського етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2020» в номінації «Хімія».

15:43 29.10.2024

Вхід для адміністратора