A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Новини і події

Класне керівництво сучасності: нові виклики та підходи

Які існують міфи про класне керівництво? Як ефективно організувати навчально-виховний процес для сучасних учнів? Ці та інші питання було розглянуто під час проведення педагогічної майстерні «Класне керівництво сучасності: нові виклики та підходи», організованої консультанткою ЦПРПП ГМР Яною Наріжною. 

16:40 18.11.2024

Викладання нових модулів фізичної культури у Новій українській школі

У контексті Нової української школи важливо акцентувати увагу на нових модулях викладання фізичної культури. Ці модулі мають включати інноваційні методи навчання, сприяти фізичній активності серед учнів і відповідати цілям  навчальної програми.

16:50 14.11.2024

Виховуємо креативне покоління

«Найвище завдання будь-якої творчості – знайти незвичайне у звичайному і звичайне у фантастичному». (Дені Дідро)

15:51 13.11.2024

Атестація педагогів: огляд нової редакції Положення про атестацію

Наказом МОН від 10.09.2024 № 1277 затверджено зміни до Положення про атестацію педагогічних працівників й викладено його в новій редакції. Цей наказ зареєстрований в Міністерстві юстиції 30.10.2024 за № 1634/42979 та опублікований в Офіційному віснику України (05.11.2024, № 92, ст. 5988), тож набув чинності.

14:08 13.11.2024

Синергія НУШ: від теорії до практики

Метод «Синергії» розвиває навички критичного мислення, дозволяє долати труднощі, з якими школярі зіштовхуються під час навчання. Учні мають можливість спілкуватися, обмінюватися ідеями, а найголовніше – допомагати один одному  та виправляти і аналізувати помилки інших для досягнення найкращого результату. «Синергія» не накладає особливих обмежень на учасників навчального процесу, але при цьому процес засвоєння інформації, визрівання ідей і гуртування команд відбувається швидше. Вчитель виконує роль координатора, або коуча, що досить  актуально у сучасній школі.  

17:05 12.11.2024

Використання штучного інтелекту на уроках української мови та літератури

Складно уявити урок без використання цифрових інструментів. Педагог постає перед вибором застосунків, програм, сервісів. Сучасне покоління школярів постійно користується гаджетами, тому традиційні засоби навчання для них менш актуальні.

16:30 11.11.2024

Інструменти штучного інтелекту на уроках історії

Сучасна освіта постійно змінюється, адаптуючись до вимог інформаційного суспільства та інтеграції новітніх технологій. Однією з найбільших інновацій є штучний інтелект (ШІ), який активно впроваджується в освіту.

17:26 07.11.2024

STEM-скарбниця: цікаві проєкти для мотивації пізнавальної та дослідницької діяльності

Основні завдання реалізації напряму STEM у початковій школі – стимулювання допитливості, підтримка інтересу до навчання і пошуку знань, мотивація до самостійних досліджень, створення простих приладів, конструкцій тощо. Шляхами реалізації можуть бути: проведення навчальних екскурсій, днів науки, творчості, винахідництва, впровадження проєктного навчання. Під час занять має здійснюватися формування навичок дослідницької діяльності, закладання основ обізнаності зі STEM-галузями, професіями, стимулювання інтересу учнів до подальшого опанування курсів, пов’язаних зі STEM.

17:08 05.11.2024

Вхід для адміністратора