A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Новини і події

Використання технології «Кейс-урок» на уроках української мови та літератури

Метод кейсів вперше застосували в Гарвардській школі бізнесу на початку двадцятого століття. Студентам пропонували викласти конкретну ситуацію чи проблему, а потім проаналізувати її і надати відповідні рекомендації. Надалі його почали використовувати інші педагоги не лише математичних, а й гуманітарних дисциплін.

18:40 21.10.2024

Організація дистанційного навчання для дітей з ООП

Діти з особливими освітніми потребами потребують значної уваги під час організації дистанційного навчання. Завдання команди психолого-педагогічного супроводу полягає в належній організації навчально-виховного процесу для здобувачів освіти.

20:23 17.10.2024

Використання інтерактивних методів навчання на уроках географії

Інтерактивне навчання реалізує конкретну мету – створити комфортні умови навчання та виховання, які забезпечать активну взаємодію всіх учнів. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної, позитивної взаємодії всіх учнів. Відбувається колективне, групове, індивідуальне навчання у співпраці, коли вчитель і учні – рівноправні суб'єкти навчання. В результаті організації навчальної діяльності за таких умов у класі створюється атмосфера взаємодії, співробітництва, що дає змогу вчителеві стати справжнім лідером дитячого колективу. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор та створення проблемних ситуацій.

20:11 17.10.2024

Мотивація та формування інтересу до вивчення хімії

Розуміння законів природничих наук має важливе значення в житті кожної людини. Теоретичні знання обов’язково повинні підкріплюватися практичними дослідами, експериментами. Одне з головних завдань вчителів природничих дисциплін – мотивувати школярів до пізнання світу.

12:50 17.10.2024

Міжпредметний підхід у викладанні історії: інтеграція з літературою як спосіб розвитку критичного мислення

Уроки з використанням міжпредметних зв’язків передбачають включення в урок запитань і завдань з матеріалу інших предметів, що мають допоміжне значення для вивчення певної теми. Це окремі короткочасні моменти уроків, які сприяють глибшому сприйманню та осмисленню якогось конкретного поняття.

21:06 15.10.2024

45 хвилин уроку математики НУШ: багато це чи мало?

Нова українська школа готує учнів до подальшої активної діяльності. Програмовий матеріал із навчальних предметів досить насичений, тому перед сучасним учителем постає виклик: як встигнути виконати заплановане за даний часовий відтинок. Відповідь на це питання знаходили учасники педагогічної майстерні «45 хвилин уроку математики НУШ: багато це чи мало?», що відбулася 14.10.2024 року та була організована консультанткою Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Наріжною Яною Іванівною.

17:00 15.10.2024

Особливості організації інклюзивного навчання у закладі освіти

Якість освіти насамперед пов’язана із задоволенням потреби кожної людини в ефективній соціалізації. При інклюзивному навчанні відбувається повноцінне та ефективне наповнення сфер соціалізації учня з особливими потребами. 

19:01 10.10.2024

Інтерактивні форми роботи у ЗДО

Щоб фізичний, інтелектуальний, емоційний розвиток дитини був гармонійним – необхідна взаємодія з однолітками, правильне і систематичне навчання, деяка самостійність, достатня активність. Дитячий вік – період, коли закладаються основи здоров’я, особистості, інтелекту.

19:58 09.10.2024

Івент-навчання: виклики й перспективи сучасності

«Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом» – ці слова Ліни Костенко є лейтмотивом педагогічної діяльності Морокової Ольги Іванівни, учительки української мови та літератури, зарубіжної літератури Канівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 6 з поглибленим вивченням іноземних мов Канівської міської ради Черкаської області, лауреатки всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» (ІІ місце) в номінації «Українська мова та література». 

19:20 08.10.2024

Вхід для адміністратора